كلمات اغنية "بالدراع" اوكا وارتيجا

أغانى 2018

كلمات اغنية بالدراع مكتوبة

بالدراع الدنيا ماشية بالطيابة بتبقا قاسية
بالأصول طب هي فين ماقلة الأصل اللي ماشية

على الضعيف اتلمو لمة بيتاجروا ويدوسوا بزمة
بس اقوي ابو قلب جامد تحت رجلي لابسينه عمة

قال المثل من خاف سلم دلوقتي من خاف اتظلم
من قوى قلبه عاش فيها والضعيف يابا اتفرم

العمر واحد والرب واحد هخاف من ايه
محدش غير ربنا وحده هقدر اطاطي ليه

لو الحياة خوف يبقا الموت اهون لنا
ماعاش اللي يكسر عينا ولا يذلنا

ده انا اسمي ليكو صدمة وتاريخي مش كداب
منا مقبلش ابقا قضمة فيبوق الكلاب

لا ده انا لو شفت راجل بقدره
لو شفت مايبعدله

اما اللي شايف نفسه عامله
في عشته ابهدله

انا عمر حقي ما اسيبه بره
بجيبه لو في ابعد قارة

انا عمر حقي ما اسيبه بره
بجيبه لو في ابعد قارة

منا خوفي ويا قلبي مات
معادتش باقي منه ذرة

اعيش راجل ماعشش جبان
اكون سندال في اي مكان
لو روحي هتطلع مني
الخوف على وشي مش هيبان
الخوف على وشي يلا كمل

انا بشغل متشغلش انا احارب ماتقتلش
انا معايا متعرفش انا معايا متعفرش
انا مش عويل في حد
مبصدش لا برد انا قد اي حد
ان كان قديم او مستجد

اسمع يلا
منتاش راجل عليا منتاش راجل عليا
منتاش راجل عليا

مبخافش ومابجليش دي رجولة مش نفشة ريش
مبخافش ومابجليش دي رجولة مش نفشة ريش
كلمات :
أخراج :
أنتاج :
توزيع :
الحان :
9 ألف مشاهدة

قد يعجبك